my songs :D


3/15/2011

REMPIT ..??

             ~Jet PeJuang aku~

            ~ k.u.d.a  s.e.m.e.n.t.a.ra~


 ~perghhhh...meletup bhai!
 ~JENTERA IDAMANku.
~,harap dapat JENTERA IDAMAN  ni.mengidam mngalahkan org mengandung~
~memang puas bawak Z ni,tak kan SLOW  punyalah motor ni,kalau aku rider lah..heeee3
~sekarang ni pon pinjam je,ayen punya Z,sje nk sruh bapak aku beli...
~ish tanak cari lain dh,nak yg ni jugak ..nakkkkk...
~hmmmm,thanks ayen sbb bg aku pinjam seminggu..
~jgan risau,aku jage elok je motor kaw ok.
~ngee best ouh..(mula2 je kudd)
~tapi kenapa orang pndang serong bile org muda bwk Z..?
~tapi takde mnenye bwk Z nk merempit!
~tahu la ramai fuck rempit.
~tapi tak semstinya smua org yg bwk motor merempit,
~urmm,bg aku laju tu satu kepuasan je..
~bingung betul aku..haisss,tak pham betul la dgn pndangan masyarakat~
~asl org muda bwk motor je merempit~
~hmmm,dh la abaikan psal rempit,yg bestnya aku tak merempit ok~
~lantak korang la nk ckp aku ni rempit ke ape,aku tk kesah,janji aku tak kacau korang
~bye duster!





Tiada ulasan:

Catat Ulasan