my songs :D


3/29/2011

berSATU kita teguh berCERAi kita roboh




   semalam settle masalah antara azhrul dgn syazareen .
   yeah azhrul thanks menasihati aku ,alhamdullilah settle jugak mslah melayu sma melayu .
   betul cakap kau ,kalau nak settle tapayah nk cari orang lain ,lagi mnambah mslah ,dgan cara f2f kta dpat
  berdamai kan..YEAH dengan itu lepas ni susah la aku nk percaya jerangkung tu lagi.
   sbelom ni EGO aku amat tinggi ,aku ngaku aku slah sangat ,psani insyallah aku akan try tk percya org sgt.
  dh semalam aku berdebat dengan dorang ,kt ats bukit .dengan angin sempoi2 bahasanya .perghh sejuk..
  terasa semangat sikit ,tak tahu kenapa ,mungkin semangat seorang kawan yang masih lagi kuat kt aku .
  lepas ni i do my work then tk kacau korang dh .ok chill for live .hoahoaoaoaoahoah..
   bye abg azhrul .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan