my songs :D


3/27/2011

kerana mulut badan binasa

          image

 to :******

 itulah kau ,bajet macam bagus sangatkan .
 hah padan dengan muka kau ,sendiri cari pasal ,sendiri tanggung la
 siapa suruh kau cari pasal ,sah2 kau sendiri yang wanted orang cari .
 tahu mengelabah ,ouh kau tak fikir ape yang kau buat kat orang semua termasuk aku ,
 cehwa kau ingat kau malukan aku sebelum ni ,aku tak kisah ke hah SETAN!
 pastu terhegeh hengeh nak cari backup ,tahu takut .kau tahu tak  yang kau kutuk ,hina ,fuck semua tu ,
 takde kaitan dengan kau langsung ?ada kan ,aku rase kau tahu jawapan dia la bonggok !
 nak cakap bodoh ,lurus bendul dah besar pulak kan ,dah boleh fikir ,ni tak peragai macam budak 2.
 hah ada kawan BAIK kau tu nak tolong kau ?takde kan , masing masing nak lepaskan diri sendiri .
 dah takut la tu .pasal isu kau kutuk mat2 rempit sungai buaya tu ingat aku tak tahu ?pastu kau nak cakap aku
 sebarkan cerita pasal plug motor kau hilang ,punca plug motor kau hilang aku gaduh dengan kau la ?
 tu je points kau nak cakap yang aku ni bersalah ?silap aku tak kan diam diri je ,dah memang aku betul.
 BODOH BETUL la ,jadahnye aku nak mencuri plug motor kau tu ,ehh waste my time jela stupid !
 aku pon ada keje yang perlu kene buat dari MENDAJAL motor kau tu ,tak heran la wei .
 pastu suruh pulak kawan kau tu maki aku dekat FB ,motor dia kene naya sebab kawan dengan kau kudd.
 bodoh kau sendiri tahu ke yang berapa ramai tak puas hati dengan kau ,yang kau nak cakap aku je sorang je
 tak puas hati dengan kau ?tahu bengang aku panggil PONDAN .dah la wei kelakar aku tengok kau ni..
 macam budak budak kurang perhatian orang awam ,hahhahahaa....dah sakit perut aku gelakkan kau ..
  sebelum cakap orang tu ,tengok diri sendiri tu perfect ke tak LOL !


   bubye dude ,aloooyaaaa...
 
 

1 ulasan:

  1. woooww..marah sungguh ya?sabar k..org macam tu jangan layan..buang masa..tak guna layan org mcm tu..

    BalasPadam