my songs :D


3/09/2011

ENOUGH!

                  

   ~dialog antara setan dan pari2 irken..~
setan  ;hey kaw irken!ape sudah jadi..?
pari2  ;w'salamm...jadi ape bnde nya..?
setan  ;kaw jangan pura2 tidak tahu la..
          aku tahu kaw gagal lagi dlm episod ctew sedih kaw kan..?
pari2  ;ape ni..?main pakai sergah je..kaw igt ni ape..?dlm segmen terjah ke..?
setan  ;jangan melawak la..aku tahu hati kaw sudah terluka,disebabkab cinta kaw kan..?
pari2  ;ouhh..itu rupanya kaw nk tanya..ya mmg hati aku terluka,tapi aku terima dgn redha,mungkin satu
           ujian dari  ALLAH..
setan ;hahahhahaa...(gelak kejahataan)klau aku jadi kaw,aku akan terus ******** perempuan..
         ape ni irken,kaw suda lupa apanya yg berlaku dlu?asl kaw tak teruskan saja perbuatan kaw..?
         lagipun wanita ni sudah membuat hati kaw PEDIH,igt kat hati kaw masih lagi BERTANDA..
pari2 ;CISSS!!,ape ni setan..agk kurang diajar kaw ni!aku takan ulangi kesilapan lama aku,aku sudah brjnji    dan tak akan ulangi lagi perbuatan keji itu lagi!kaw jgn igt dgn cara kaw tu aku boleh terikut..tak
akan punya,never say never!
setan ;cehwaaa..layan bieber nmpak.....kaw nk tahu tak,perempuan suma sama je..bezanya rupa CANTIK dan HODOH...yg mereka tahu hnyalah ********..hahahhahahaa..
 pari2  ;bawa2 bertaubat la   setan..    beza tk kira ape pon, kita tk semestinya tgk luaran..tetapi dlaman jugak
penting...yg penting dye seorang yg JUJUR,BAIK,SOPAN SATUN dan brbagai bagai..
aku cakap ni mcm kaw tahu je..hahahhaa..
setan  ;kaw igt aku ni bodoh sgt ke huh!pegi dahh..klau aku jdi kaw kan aku akan balas dendam!
          paling busuk pon klau kaw tak boleh blas dndam kaw nangis jela! bhahhahaaa..
 pari2 ;kaw ni kate bodoh tanak mngaku!dh aku ckp tANAK,tanak la bngaNg!KENAPA perlu aku nangis..
          semata mata hanya untuk wanita itu..?come on la aku dh matang!bukan mcm kaw...
 setan  ;eh3..aku matang ape..(tanak mngalah jugak,klau dh setan tu setan je)dh la kaw nangis la puas2..
           hahahhahaa..
 pari2  ;aku tak paham betul la dgn kaw ni!aku akan tetap dgan pendirian aku..PAHAM!
           klau kaw tak pham kaw bodoh!STUPID IDIOT..
setan  ;errrrr okeoke fine..kali ini aku akan mngalah..hari ni hari kaw,lusa hari aku!
          igt bile perasan sedih,takut,dn what ever lah akan teman hidup kaw..aku akan ad..
          hahahhahahahah!
pari2  ;aku tiup je brambus la kaw nnt,igt aku ada POWER!YEAH!
 setan  ;panggil backup nmpak!yela abaikan,ikut kaw la..aku kalah...berdamai2..
pari2  ;tgk tu,bntai takut..nmpak sgt goyang...ok,tapi igt jgn sesekali buat lagi..
setan  ;ye aku tahu lah!OK LA aku nk smbung tidur,bubye..
pari2  ;hah pergi la kaw tidur..assalamulaikum..

     ~tamat sudah lah antara dialog setan irken dan pari2 irken....~


    p/s;jadikan iktibar dan pengajaran,jagn cepat ptus asa oke,igt ALLAH sentisa berada dgn kite..
         kuatkan semangat mcm aku ni..HEBAD kan...


      

Tiada ulasan:

Catat Ulasan