my songs :D


3/09/2011

sedih yg teramat!

                    

awak tahu,awak dh buat saya menderita!
awak tahu,cukup la org ckp saya syok sndiri,
awk tahu betapa bahagia nye saya bile dgn awk,,tp awk..
awk berat hati saya untuk lepas kn awk,tapi awak boleh rilex je..
sakit bukan sikit je taw,kpercayaan sya kt perempuan hilang..
mcm tu je..saya igt awk la harapan saya,tapi..awak bukan la org nya..
pasni saya dh tak kacau hidup awk lagi..
aku cuba untuk fikir perasan org tapi orang prnah kesah semua tu..?
halaweii ape korang pedulikan..awk,awk saya sedih .
 FULLSTOP!

1 ulasan:

  1. lupekn je dier bro.. ko muda lg.. its not the end of ur life or the world.. jgn ko pk aku xtawoo ap yg ko rasa , aku pun pnah dpt dugaan cmni.. 2 kali plak 2.. so ko pk la yg positif , ade hikmah utk smua yg jd 2.. lbih baek cmni ( ko ngan dier dah xde ap2 ) dr ko t suffer lma.. so bro.. just move on.. sbulan akn dtg ni mmg ssh.. tp ko bleh move on lah.. sibukkn dri ko lah.. klau ko nk bnuh dri pun go on laa.. xde sape kesah sbb 2 tunjukkn yg ko 2 bkan muslim.. adios..

    BalasPadam