my songs :D


4/07/2011

chahchachahahaha ...aponyo kau ni jang ..?

       ye dengan bangganya saya pak jambit pengerusi kampung pisang ni akan menyampaikan sedikit taklimaat.
      bukan gelimat nye tuan dan puan2 penduduk kampung pisang ..ye sedikit taklimat mngenai penari kubudayaan

   ~jadahnya nak masuk isu cerita zombi kampung pisang dalam blog aku ni ..~
   ~tahu la sekarang sibuk dengan cerita tuee ..haiss ~
   ~ya dari aku merapu sorang2 dalam blog ni lebih baik aku bagtau rutin aku harini ..~


      .Tadi aku tak ke sekolah kerana keputusan bangun lewat yg teramat lewat sangat ^^' heheh ...
      .Aku tak sengaje laa ..lagipun mak bapak aku keluar pergi keje awal tue yang tidak ada sesiapa yang
       berani mengejutkan aku ,kecuali ayah tersayang aku lerr ..haiss ..
      .Then aku tidur dan terus tidur tak bangun2 sampai pukul ..pukul otak kau ..jam la wei ..
       hah sampai jam menunjuk kan jam 12 tengahari ..wahahaha ,tak senonoh aku ni ..
       ape boleh buat free time tu la kerja aku ,hahahhaha ..
      .Then aku mandi ,siap2 pakai minyak wangi .oppsss !aku g cc je kan so mengarut je pakai perfume ..
       jadahnya ..so letak balik perfume aku ..pastu masak maggie mentedarah jap sampai kenyang ,then
       aku keluar rumah dengan doa seorang anak yang soleh *ceh soleh la konon kononnya kan*
       hahah abaikan ,aku jalan dan terus jalan mengunakan kaki aku ..pastu jumpa itu AFIQ HAIZAT la .
       dia memberhentikan motorsikalnya ,dan mengakut aku ,*mcm bohsia pulak ..hahhaa
       sembang dengan afiq atas motorsikalnya ,then smpai cc lepak smbil onl tue ..
       dasyat sungguh kau ni ,,untung jadi anak tokey ,,untung jadahnya .hahhaa..
       .Dan selepas itu my bro angkat calling calling me ..ajak pergi rawang beb ..jejalan dengan dia ..
        sungguh best meluangkan mase dengan dia ...abang sha tengs belanja saya makan okay ..
       saya amat mnghargainya walaupun saya tanak makan ,hahhaa sombong aku ni ,orang dah belanja mkn ..
       tanak pulok jual mahal na ..dah pastu jejalan g tasik kt rawang tue ..dia ajak aku pergi gym tue ..
       tapi aku tak tahu ,then dia pakse ,so terpakse ikut la ahad ni ..err pergi gym dia nak aku jadi taf speri dia
      tapi badan aku kering kerempeng beb ..haiyahh so ..enjoy aku harini ..malam ni sampai sini taklimat aku .
      so aku penat kalau ada ape ape fb adakan kau sembang dengan aku kt situ la k..


    bybye kawan .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan