my songs :D


4/19/2011

halahhalah berabuk sudah ,pe jap nk kemas sikit blog ni ..

                           

-hye n hohoohhoh they u r ..
-yeah3 i known today it my birth n my mom sama jugakk eee  ..(19/4)
-sebelum itu aku nak memperkemaskan blog aku sedikit ,dah berhabuk tebal ,dah mcm budak sekola aku
 perempuan la pakai bedak tebal2 dah tu muka jadi kelabu asap ,hahaha wahahaha ..
-esh3 ape la jadi la korang ni ,aku kutuk sikit korang melebih nak ,ckp org biar la
 cermin diri tu sendiri ,hey hoooo uuuuuu hahaha ..
-yeah mengelabah sikit of course la ,befdays my mom n ak skali kan..mama pnya mirul dh belikan..
-so mlm ni tukar hadiahh yeyehhh ..so good beb ..
-herrr clean u up ,dah kemas then ak nk update pasal hari ni aku dah tuaa ..waaaahahahah sedih dan suka .
 -ok kita pergi ke status ag satu ,sbb yg untk bersihan blog je ,dh berhabuk beb ..kk . =) =) =)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan