my songs :D


4/19/2011

happy birthday to me,happy birthday to me,

                            image

-assalamualaikum kawan .
-ye harini befday aku dengan mama aku ,ye tarikh aku dengan mama aku sama ..so happy sangat .
-aku ade cerita yg best dengan yang tak best aku nak update ni ,hurm yelakan .asal nak happy sikit mesti ada
 halangan ,ape2 pon aku tabah mnghadapi semuanya sekali ,jyeahahah ..

  FIRST
mama happy birthday ye ,kita sama tarikh kan hope mama happy .dan tarikh aku lahir sama
dengan KAJIMA HARUNA ,bodoh sape tak knal dia ,hahha ..
bajet macam aku kenal sangat je ..dah abaikan sudah yea tak bawak mati pon kalau kenal dengan dia ni ..,
 so dengan ini aku nk buat satu permintaan ,cehwa permintaan ,
ok kau kesah ape ,befday aku kan ..haha permintaan aku, harap aku dapat menjalani hari hari akan datang dengan penuh dugaanNYA ,dan tabah mngharunginya tu jeaa ..orait dh habis permintaan aku ..
weii ape hadiah ?? ,tanak la,aku lelaki takan dh tua gajah nk hadiah jugak ,haiss ..malu jeaa .
kalau aku kecik lagi takpe la ni dh 16 tahun beb ,haiyahh ..
okesokes penat aku berceloteh  kk tuto cerita pasal ni ..
**********************************************************************************
 SECOND
perghh wei selepas satu masalah satu lagi masalah datang menimpa aku ,hurm insyAllah aku harap
aku boleh hadapinya ,ya ok tidak mengapa ,
TO AZHRUL MCCOY ,wei aku tahu bukan kate hati kau yang nak update benda tu ,tapi kate SETAN tu yg menghasut kau suruh kau buat macam itukan ,ok ini pesan aku untk SETAN tu ,kau tolong cakap dengan dia ,se SEN pon dia takan dapat dari aku okay ..?ok deal cakap kan tau yeaa ayol ,ok thnks yeaa ..apa2 pon kita still kawan ,hahah bukan macam SETAN sekor tu ,hati BUSUK ,muka BUSUK ,semua dia la bUSUK ,dia memang tak boleh tengok orang senang beb ,sebab dia akn jelez ,waaahahahha .bodoh tak TERHINGGA ,...aku SYOR kan korang supaya jangan la kita pilih kawan yang macam itu ,sebab SETAN tu dengan kawan sendiri pon dia jelez ,NAH !!! amik kau suda takde kawan yang nak kawan dengan kau ,bodoh jahat kejam nye wanita itu ..hahaha ,sorry la dengan kau SETAN pasni memang tak boleh bagi muka agi dah ,sebab ape ?SEBAB DIA SETAN WEIHH aduh ape la korang ,hahahha .dh penat aku menCACI itu orang ,sudah2 aku dapat dosa lebih jeaa ..
haisss ,tahu takut orang gertak kau ,hahah dandan kasi tahu ayol ,pergi la bagitau weii ,aku tak kesah pon ..hahaha ..AZHRUL nama yang sedap dikasihi ,wei aku pon tak amik hati okay .
apa2 pon aku understanding kau bro ,yeah abg terbaik ..susah nak dapat ,ape2 pon jaga fahmi elok2 ..dia dah menunjukkan respon terhadap kau ,hahahaorait habis yang ni ,ok kkk chalo ..
**********************************************************************************
   THIRD
yeah ,sekarang aku nak bagitau ,kalau kita nak hidup sempurna ,toksah la nak *(^(&%%^$ bagai ok
kita semua sama jea tuhan  kasi ,cuma masing2 ada kelebihan dan juga kekurangan masing2 .ya tu jea ,ntuk perngetahuan kau ,sebenarnya kalau kita tutup aib orang ,insyAllah tuhan jugak akan tolong tutup aib kita suatu hari nanti ,kalau kita berbuat baik ,baik la balasannya ,dan kalau kita buat jahat ,jahat la dapatnya ,macam maner nk tenteram kalau hidup saling nk  cemburu jea dengan
sesama manusia ,sampai bila kau takan senang ,percayalah ,aku update benda ni bukan untuk suka suka ,ni sebab aku sayangkan lagi semua kawan2 aku .terutama sape yang terase tu ,dah la wei ..
cukup la pasni korang boleh berubah ,percaya ,jangan la korang hangat2 tahi ayam je .kalau mcm tu mmg tak boleh berubah la kan ,hurm ,kita hidup kena saling bertoleransi ,hurm okay lagipon aku tak boleh la cakap lebih dengan korang sebab aku pon belum cukup ilmu agama nak kongsi dengan korang semua ,so setakat ni aku hanya dapat sampai sini jela kay ..hurm ..
**********************************************************************************
   FOURTH
yeahh sekarang hidup aku tade la happening sangat ,cuma sedang sedang je ..
hidup kembali normal jea ,hurm pyqa yeah kita kembali hidup sperti biasa kan ,yo ..
hahah ,dh abaikan tade kne mngena ,hahah wei sekarang aku happy sangat tak tahu knape ..
mungkin seseorang telah isi ruangan kekosongan hati aku kut ,setakat ni Alhamdulillah la kitaorang okay je.kalau nak tahu jugak ,nanti la ,sebab nanti korang akan tahu jugak ..haha agpon secret admire la ,aku malu nk bgtaw ,hahaha .ape2 pon thnks kawan2 semua sebab igt befday aku ,hahah
terharu aku dapat kwan mcam korang semua .wargghhhh happy dpt kenal korang ,yeah aku akan hargai korang sebagai kwan2 aku ok .dah wei sakit tengkuk aku menaip lama2 hahahhahaa
hahaha sungguh terharu mengila aku weii .hahahah ..


kkk sampai disini sahaja orait ,lain kli aku continue update blog ag k ..
bybye chalo betey . =)=)=)

2 ulasan:

  1. hey !happy bithday amirul irqin..may your birthday be all you could ask for& more,,may it be the kind of wonderful day, a special person like u derserved..

    BalasPadam
  2. i wish yang mengisi kekosaongan di hati kau dapat terus kan dan tidak menghampakan...

    BalasPadam